1. Skontaktuj się z nami poprzez wybraną drogę:

• Osobiście w studio
• Poprzez Facebook, e-mail
• Telefonicznie.

2. Wiadomość na fb/ e-mail powinien zawierać:

• Krótki opis co chciałbyś sobie wytatuować wraz z kilkoma zdjęciami, grafikami etc. z inspiracjami, stylistyką
• Określ w jakim miejscu na ciele ma znajdować się tatuaż oraz mniej więcej jaką ma mieć wielkość
• Jeśli masz wybranego artystę, podaj nam informację - kogo, jeśli nie, nie martw się, dobierzemy dla Ciebie odpowiednią osobę.

3. Możesz do nas zawsze przyjść w godzinach otwarcia studia, jednak nie zawsze uda Ci się zastać konkretnego tatuatora oraz może mieć on niewystarczająca ilość czasu dla Ciebie dlatego wcześniej najlepiej umów się na konsultację na konkretny dzień oraz godzinę.

4. Po ustaleniu wzoru oraz terminu pobierany jest zadatek - gwarant trzymania dla Ciebie dnia sesji. Jest on odejmowany od końcowej ceny tatuażu.

5. Zadatek należy wpłacić do 7 dni od ustaleniu terminu (konto lub osobiście).

6. Zadatek jest bezzwrotny w sytuacjach:

• Nie pojawisz się w wyznaczonym terminie
• Nie poinformujesz nas min. 3 dni o potrzebie przełożenia terminu.
• Zrezygnujesz z umówionej sesji i nie będziesz chciał przełożyć terminu.
• Gdy drugi raz będziesz chciał przełożyć termin będziesz musiał go ponownie wpłacić.

7. Tatuator rozpoczyna pracę po wpłynięciu zadatku.

8. Projektów nie wysyłamy. Przedstawiane one są w dniu umówionej sesji lub maksymalnie dzień wcześniej.

9. Wpłata zadatku równoznaczna jest z akceptacją regulaminu.